Glasactie 7 juli 2026
gepubliceerd
28 juni 2026, 13:39
Op 7 juli a.s. gaan wij een 2e galsactie houden. Glasmaat BV uit Lisse komt uitleg geven over deze actie. We sluiten deze avond aan bij de glasactie van onze buren, namelijk Buurtteam Schilderskwartier.
Op deze avond zal ook Hans, onze energiecoach uitleg geven over welke isolatiemaatregelen in onze wijk het meest efficient is en William zal ervaringen delen van onze 1 glasactie.
En we informeren over de subsidiemogelijkheden die er zijn!
Na het plenaire deel is er tijd om persoonlijke vragen te stellen aan Glasmaat, Hans of William.
Wij hopen u allen te zien!
dinsdag 7 juli 2026
Inloop vaaf 19.30 uur
Bloemswaard, Garbialaan 3 in Hillegom